piątek, listopada 09, 2012

Liebster Blog


Wczoraj zostałam nominowana przez Upadły Anioł  do zabawy, która od jakiegoś czasu krąży wśród  bloggerów. Do zabawy zaprosiła mnie również Maskarada, ale że Upadły Anioł był pierwszy, wiec na jej pytania odpowiem jako pierwsze. Zabawa ma na celu udzielenie odpowiedzi na zadanych 11 pytań i wytypowaniu 11 osób, którym należy zadać swoje 11 pytań. Lubie takie zabawy, gdyż pytania i odpowiedzi dużo mówią o danej osobie i pozwalają bliżej się poznać:-) Postaram się rzetelnie odpowiedzieć na zadane pytania.


1. Jaka umiejętność chciałabyś nabyć? 
Najbardziej chciałabym zdobyć umiejętność bardzo, bardzo szybkiego czytania i umiejętność szybkiej nauki języków.

2. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
I tak i nie! Ta strona we mnie, bardziej rozważna i twardo stąpająca po ziemi,  mówi, że  miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje, ale ta romantyczna strona mówi, że tak. Może wyda się to banalne, ale taką miłością od pierwszego wejrzenia jest mój mąż. Oczywiście prawdziwa miłość przychodzi później, ale...

3. Co jest Twoim ulubionym daniem?
Moim ulubionym daniem są  naleśniki pod każdą postacią:)

4. Jakiej cechy charakteru najbardziej w sobie nie lubisz?
Niezdecydowania.

5. Wybaczyłabyś zdradę facetowi?
Sama  nie wiem... Chyba nie.

6. Co najbardziej cenisz u płci przeciwnej?
Mądrość, zaradność i poczucie humoru.

7. Na jak poważne i wielkie poświęcenie bliskiej osobie byłabyś zdolna?
Myślę, że na duże, ale to zależałoby od osoby, okoliczności i sytuacji.

8. Pomogłabyś swojemu największemu wrogowi w ciężkiej sytuacji?
Jeżeli poprosiłby mnie o pomoc to tak.

9. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Mam ich wiele, ale ten przychodzi w tej chwili do głowy: "W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze" - Carlos Ruiz Zafon.

10. Częściej kierujesz się sercem czy rozumem?
W przeszłości częściej kierowałam się sercem, ale teraz o parę lat starsza i mądrzejsza - rozumem.

11. Czy istnieje książka, która zmieniła Twoje spojrzenie na życie?
Nie ma takiej książki, która całkowicie zmieniłaby moje spojrzenie na życie, albo jeszcze takiej nie przeczytałam. Ale z każdej przeczytanej książki wynoszę coś nowego i wartościowego, i jak napisał Kartezjusz: "Czytanie dobrych książek  jest niczym rozmowa z najwspanialszymi ludźmi minionych czasów".

Udało mi się odpowiedzieć! Pytania były ciekawe i dały do myślenia. To tyle na dzisiaj, a jutro kolejna recenzja:)
Pozdrawiam wszystkich czytelników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, które zawsze chętnie czytam i na które staram się w miarę możliwości odpowiadać:-)